Reklama edukacyjna z...

      ... Dotarła do moich rąk kolejna zabaweczka. Z nudów człowiek może wiele zrobić i na wiele sobie pozwolić. 

https://www.canva.com/design/DAEqXGLO_kY/zPgyNcI9Pj_yRDtbzQttpw/watch?utm_content=DAEqXGLO_kY&utm_campaign=designshare&utm_medium=link&utm_source=publishsharelink

 

      ...  Siedziałem i bawiłem się. Wyszło mi coś takiego. To wspomnienia, bo nie posłuży dzisiaj jako reklama działalności.


      ... Śmiało można powiedzieć, że się uczę dopiero. Nie podoba mi się to, że aby zaistnieć, trzeba zdjęcia odpowiednio potraktować. To istna obróbka skrawaniem. Nie liczy się strona merytoryczna, tylko technika. No i doprowadza to do brania udziału w wyścigu szczurów. Może to zbyt konserwatywne podejście, ale uważam prześciganie się w podejściu, że ja zrobiłem na tym, a ja na tym, a ktoś jeszcze na innym, za zbędną zabawę. Niestety nagradzane są efekty wizualne, wrażenia artystyczne, a zatem ocena końcowa jest tylko subiektywnym wyrazem odczucia jurora. A przecież jutro też jest dzień i to, w jaki sposób będę odbierał rzeczywistość to rzecz względna. Dzisiaj, gdzie ograniczenia w dostępie do odpowiedniej techniki i sprzętu, to tylko kwestia posiadania, najczęściej finansów, robią ogromną krzywdę. Jestem człowiekiem pragmatycznym, zawsze stawałem przed zadaniem i dążyłem do tego, żeby je wykonać. O gustach, przynajmniej w mojej branży (technika sanitarna i grzewcza), się nie dyskutuje. Chociaż już w czasach, gdy woziłem ludzi taksówką, rzeczywiście zdarzało się, że ludzie wybierali "lepsze" auto, przynajmniej w Ich mniemaniu. 

Quo Vadis Mundi.

     ... Na temat sieci i instalacji gazowych mógłbym powiedzieć wszystko, oczywiście w miarę zachowania trzeźwości umysłu :), bo na tyle pozwala mi jeszcze mój mózg, który teraz gości "koleżankę" "gwiazdkę" (astrocytoma). Na temat techniki grzewczej i sanitarnej mógłbym powiedzieć wiele, bo w tej branży też sporo wykonałem, no i w związku z tym nauczyłem. Teraz pozostaje dzielić się wiedzą i doświadczeniem. Zgodnie z sugestią może znajdzie się ktoś, kto zechce skorzystać z usług doradztwa (chętnie pomogę). Jestem otwarty na propozycje.


     ... Takie "cukiereczki" wystają z ziemi. Zacytuję klasyka - jam je tam umieścił. Żeby poprawić nastrój właściciela posesji, który zażyczył sobie skorzystać z tego rodzaju energii dla swojego domu, a dla siebie bezpośrednio do celów komunalno-bytowych. Sobie oczywiście także poprawiłem nastrój, no bo przecież coś w ziemi zostanie (z pewnością na jakiś czas), na czym będą moje odciski palców. Zbrodnia doskonała :).

     .... Stworzyłem własnoręcznie taką wizytówkę (kolejną już) swojej działalności dotychczasowej, a wyszło mi coś takiego...
 

     ... Żebym powiedział o sobie, że się czegoś nauczyłem, to brzmi zbyt donośnie. Ja tylko się bawię. Dorwałem się do ... i z powodu nadmiaru czasu, staram się nie myśleć o istniejącym bólu, tylko zajmuję się innymi rzeczami. Czasami mi coś wyjdzie :)

     ... Z niczego coś?...

 
 

 

https://www.canva.com/design/DAEqoyvuHq8/frfC4rAxB_FEB9J2uYmXGg/view?utm_content=DAEqoyvuHq8&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=homepage_design_menu 

...cdn...

 


Komentarze

Popularne posty